Hemma igen

Hej!!!

Nu har jag precis kommit hem igen, jag och alla tavlor från utställningen jag haft i Halmstad på Galleri 70 som hette och handlade om: "om att växa som människa".

Fått många fina möten, speciellt har jag fått beröm för mina dikter i kombination till mina tavlor och jag är är glad över alla som jag fått beröra och inspirera. Det är det viktigaste
sen har även några tavlor hittat nya ägare, det glädjer jag mig speciellt över.

Nu är jag även full med nya planer och idéer, men det gäller att även att försöka fullborda de projekt som inte än är klara.

Fram över kommer jag här i min blogg presentera tavlor tillsammans med den dikt som hör till, så att även ni som av någon anledning inte  kunde besöka utställningen då den var öppen kan se den via denna blogg... även om upplevelsen inte blir den samma.
Jag kommer även att försöka skriva ut storlek och pris så om någon önskar veta det inför eventuellt köp kan få den informationen.

Många varma hälsningar, Sophia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan