Beskyddande integritet

beskyddande integritet 


stopp! nej! 
jag försöker få mitt inre 
att blomma 
sätta upp beskyddande gränser 
åt det goda som pockar på 
men distraherar mig 
från det viktigaste 
och det onda som vill förstöra 
göra våld på min varelse 

stopp! nej! 
jag måste samla mig 
hitta kraft 
när kraftlöshet 
och förvirring river i min själ 

ja, jag behöver gå ensam en stund 
hitta livets väg 
i mitt hjärta 

för vilken härlig känsla det är 
att njuta 
av sitt eget varande 
sin inre trädgårds 
rika doft
-------------------------------------------
Tavlan är 64 x 43 cm stor, målad i olja och kostar 3000kr
kontakta mig här eller via min hemsida om du är intresserad 
www.sophiaart.net

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan