Konstrudan gnosjö-gislaved kommuner 2022

 Konstrundan Gnosjö och Gislaved kommuner 2022

Detta år är jag med på konstrundan i Gnosjö och Gislaved kommuner och kommer förutom att vara med på samlingsutställningen i Gislaved ställa ut hemma i Fagerberg (utanför Hestra).


Det skall bli oerhört spännande att möta de människor som dyker upp och kollar på och tar in min konst och jag hoppas på fina möten :). 


 


Idag var jag inne och kollade på samlingsutställningen i i Gislaved. Dessa är mina favoriter:

Denna tyckte jag var den colaste, så spännande med konst som typ är gjort av skrot m.m. 


Spännande bearbetat foto som triggar fantasin



Roligt och härligt budskap, även om jag själv skulle föredra om de hade lite mer kläder på sig.

Denna är verkligen dekorativ tycker jag, vacker och spännande uttryck. 

Denna är min personliga favorit bland favoriterna, älskar färgerna!


Denna känns proffsig, speciell och dyr...



Dessa två var verkligen vackra :)


Gillar färgkombinationerna i ansiktet :)


Kanske dags för dig att ta dig en titt också på samlingsutställningen och så vill jag välkomna dig ut till mig i helgen mellan 10-16:00 Lördag-söndag i Fagerberg!!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan