Småland

 Hej Alla!


Nu har jag flyttat till Småland!

Nu är jag sambo med min blivande man och sätter ner mina fötter här i Smålands skogar, i närheten av Hestra (orten med skidbackarna). 

Det känns som ett äventyr och jag ser fram emot denna tid som redan har börjat. I ett par års tid (minst) har jag pendlat mellan Fjärås och Hestra och det skall bli så skönt att slippa det.

 

Jag har gjort lite konst saker under tiden, men inte haft jätte mycket tid till att måla och skapa verk, tavlor.

Men här är en av dem jag gjort, denna på uppdrag av en privat person. 

 

 

En annan tavla jag målat är en tavla jag tänkt och ha i vårt kök ute i Fagerberg, men är naturligtvis till Salu, eller om man vill att jag målar en till, liknande tavla. :)


Sen har jag gjort en logga till och fotat min vän Daniel för hans hemsida och det har också varit kul!


Sen har jag tillsammans med en pastor filmat läst in en sak jag skrivit, som jag hoppas uppmuntra och beröra många. 

 

Jag har lite problem med min hemsida, ville ändra men den krånglar enormt, så får så småningom fixa en ny, men det kommer ta lite tid. De senaste målningarna kommer jag lägga ut här i bloggen så länge.

 

Guds rika välsignelse önskar jag er alla!

 

Kram Sophia


Kommentarer

  1. Så glad att du hittat hem, att du mår väl och tack att du delar med dig! Vilket fantastisk vacker tavla ni kommer ha i ert kök! Stor kram! 💜

    SvaraRadera
  2. //FRÅN Caroline i Flohult 🌱

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Caroline, det värmer!, kram och allt gott till dig!

      Radera

Skicka en kommentar

Härligt att du vill kommentera detta!

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan