Utställning med Eric Gustafsson

Var på promenad och såg plötsligt en skyllt om utställning vid/i bräckaskolan.
Jag gick in och fann en mycket intressant och klurig utställning. Jag tror att Eric Gustafsson (som utställaren/konstnären heter) sa att detta var den först utställningen han har haft (kan också vara den andra). Hur som är han lärare på skolan och  vad jag fick för intryck en person som gillar kulturer. Verkar vara en riktig tänkare som får ur sig sina tankar när han målar.

Här är hans Instagram adress: https://instagram.com/just_an_eric/

Hoppas att få se mer av hans konst i framtiden.











 Orden brevid målningarna är vad jag förstår assosiations ord till målningen som man själv kan försöka luska i genom att till exempel googla dom. Kul idé

Vissa tavlor och budskap känns lite galet underbara andra skrämmande.

Hur som önskar jag han lycka till

//Sophia 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan