Ny bok på g

Ny bok på g


Nu är arbetet på min kommande bok "jag har något viktigt att berätta" inne i slutfasen och jag hoppas att den snart skall vara klar. 

Som ni kan läsa på bilden ovan så är detta en andlig biografi som samtidigt uppmuntrar läsaren att också våga ta steg in i trons värld eller/och gå längre. Först och främst delar jag med mig av de händelser och lärdomar jag fått på min resa. Vad som lett till vad och vad som jag tycker är viktigt att tänka på i olika livssituationer. 


Det är en bok som jag hoppas kan beröra människor med en andlig hunger, vare sig dom kallar sig kristna eller okristna. 


Den är fylld med olika konstnärliga uttryck som: musik, sång, noter, inläsningar, poesi, foton, målningar och texter. Tillsammans med min vän Daniel Bergroth som är kantor,  blir detta en lite annorlunda biografi. 


Vill du kolla in mer om boken och vad som händer med den så finns information på dessa ställen:


https://www.instagram.com/jagharnagotviktigtattberatta/

https://www.youtube.com/watch?v=LIpGt1yqB6k

(2) Facebook

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan