Utställning av goddhearted till förmån för ung cancer!

Var på Utställning idag till förmån för ung cancer. 

Var där med en vän som hitta något han tyckte om :). Jag medverkar utställningen med två tavlor, där jag fick höra att en nu är såld, kul!, 


Hur som här kommer lite bilder:








Karin Frick Stenum från Frillesås medverkar med denna tavla :)









Min vän Dans favorit var målningen med måsarna i fönsterrutan

Förutom att jag tycker att Paulas Monthelis (hon som håller i utställningen) verk var häftiga är min favorit där Klas Parknäs tavla och tryck.

Titta även i boken fin , vacker och tänkvärd



Om du vill kolla in honom finns han på Facebook:

https://www.facebook.com/klas.parknas


Tycker om hans uttryck och färg val,
inte oreflekterat liknande mina egna...

Dessa var de tavlor jag ställde ut med:







Så det var allt jag hade, och ni som vill titta eller köpa något själva är det även öppet imorgon mellan 12-16:00!!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan