Fritidskonstnärerna i Kungsbacka

Jag har gått med i fritidskonstnärerna i Kungsbacka och vill gör reklam för den. mest pensionärer men trevligt, vi som vill  träffas och målat tillsammans i ABF´s lokaler vid pingstkyrkan i Kungsbacka. Vi delar med oss av våra kunskaper och liv.

Är du intresserad att vara med, kontakta mig så kan jag tippsa om vem du kan ringa...

Vi finns inte på nätet men också därför skriver jag om detta idag på min konstblogg.

Snart i december skall vi ställa ut på hembygdsföreningen i Kungsbacka, välkommen att besöka och kanske önska eller köpa någon julklapp!

Kommentarer

  1. Hej! Jag är intresserad av att bli gå med i föreningen. Tråkigt att sitta hemma själv och måla. Vem kan jag ringa eller möjligtvis maila för mer information?
    Mvh Marianne 21år Lindome.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marianne, du kan bland annat mejla Kerstin Een, hon kan nog berätta mer. Vi har sommaruppehåll i grupperna nu, så du vet.

      Kerstin Eens mailadress är: kerstin.birgitta.een@gmail.com

      Radera

Skicka en kommentar

Härligt att du vill kommentera detta!

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan