Café Holmboms

Hej idag så är det midsommarafton och jag sitter hemma hos min Far och skriver, det har varit många intensiva dagar och därför har jag inte haft ork att skriva i bloggen. Vi har ätit gott och brorsbarnen har lekt och ståjat sig.
Igår så var jag och prata med Thomas Holmbom som äger ett nytt café på Fotö som skall vara öppet året om. Jag visade bilder som jag gjort och vi beslutade om att jag skulle komma vecka 30 och sätta upp 10 tavlor på än så länge obestämd tid, beroende på hur länge jag vill ha uppe dem och om det kommer fler som vill detsamma som jag. Men ni är välkomna att komma dit och kicka, det är 9 Fotö bilder som kommer komma upp på väggarna plus ett par Jesus bilder. Just nu hänger också en annan tavla där som jag målat, den har jag gett till Thomas när jag såg att han tyckte om den och jag blev glad över detta :)

Meningen är också att jag dagarna skall fotografera bilderna och göra det möjligt att beställa en reproduktion i form av en affisch. när allt är klart med info om det och var vi skall beställa det någonstans i från kommer min pappa att hålla i det administrativa med beställning och leverans. Tanken är att även den som inte har så mycket pengar skall kunna köpa och ha hemma på väggen, men tavlorna i sig kommer jag även att ha till försäljning och kan levereras efter den kommande överenskommande tiden som de kommer hänga på caféet .

Caféet tycker jag är jätte fint, mysigt och välkomnande




Hemma hoss Far min är nog hunden också trött, men man är glad av att få njuta lite av  de fantastiska vyer som finns att beskåda här.


Allt gott// Sophia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En soluppgång

Utställning med Gunnar Moberg och Kerstin Een

Pärlan